Iedereen is anders
Blink ontzorgt vanuit persoonlijke behoeftes, want iedereen is anders. Vooraf bespreken we bijvoorbeeld wat je prettig contact vindt: een bezoek aan huis, beeldbellen of een telefoongesprek. Ook kun je aangeven hoe je het liefst van de zaak op de hoogte blijft. Alles mag, veel kan.
Betrokken
Blink is betrokken. De behandelaar van je zaak gaat voortvarend aan de slag en blijft continu in beeld. Heb je een vraag, een opmerking of wil je gewoon even wat kwijt? Dan word je altijd door je behandelaar zelf of de assistent te woord gestaan. Zij geven je meteen een passend antwoord.
Jij hebt de regie
Blink vindt het razend belangrijk dat jij degene bent met de touwtjes in handen. We hebben geen vast protocol of vormgegeven beleid voor de manier waarop we jouw dossier behandelen. De strategie bepalen we samen mét jou.
O, en… we zijn niet van de stapels dossiers. Zo kunnen wij iedere client efficiënt en vlot helpen. En, ook niet onaardig om te weten, onze diensten zijn gratis.